+45 40179191 charlotte@renstabil.dk

Hvad tilbyder vi?

Vi ved at det vores kunder søger er et stabilt og fleksibelt samarbejde som fungerer. Hver dag er det vores målsætning at levere det vi har aftalt med vores kunder. En stærk kommunikation og løbende evaluering af behov, sikre et sådant samarbejde. Vi tilbyder varige løsninger der økonomisk lever op til vore kunders forventninger, også på lang sigt. Vi udfører en bred vifte af opgaver og du kan her på siden se nogle af dem. Hold dig ikke tilbage fra at kontakte os, så vi kan vise dig hvad vi kan tilbyde.

Erhverv

Glas & Facader

Gulvpleje

Kantineservice

En Rigtig Løsning?

Vi leverer den rigtige løsning og den rigtige løsning er også økonomisk forsvarlig. Budgetter skal overholdes og vi sammensætter en plan der betaler sig. Planen skal nøje afvejes med dig som kunde, så vi sikrer at den service du betaler for, også er den i har brug for. Der er ingen grund til at betale for en masse serviceydelser du ikke har behov for. Der er stor forskel på hvordan virksomheder prioriterer rengøring. Vi er en servicevirksomhed, der har erfaringen og ekspertisen til at skræddersy den perfekte service til din virksomhed.  
En skræddersyet løsning
Vi skræddersyer din erhvervsrengøring ud fra tre faste parametre:

  • Kvadratmeterpris
  • Visuel vurdering
  • Generelt skøn af opgavens omfang

Vi gennemgår altid alle parametre og andre behov sammen med vores kunde, så vi kan tage alle forhold til din virksomhed med i betragtning.  Derved får du den service du betaler for!

Et effektivt team
Hos Renstabil møder du et effektivt team af glade medarbejdere. Vi samler på glade medarbejdere, for vi ved det giver glade kunder. Enhver kan gøre rent, men det er langtfra alle der kan levere en stabil og ordentlig rengøring – hver dag. Vores medarbejdere er nøje udvalgt til at kunne levere den høje servicekvalitet og rengøring vi efterspørger til vores kunder.
Brug for ekstra hænder?
Så hjælper vi gerne med de praktiske opgaver der opstår i en travl virksomhed. I stedet for at bestille dyre håndværkere til at hænge billeder og malerier op, samle kontor møbler, eller måske har du brug for et par ekstra flyttefolk, står vi parate til at hjælpe. Erhvervsrengøring er vores spidskompetence. Men vi gør os stor umage med at lytte til vores kunders behov og smøger gerne ærmerne op for at levere ekstra god service.

Hos Renstabil kan du altid forvente 3 ting:

RENTABEL SERVICE

STABIL SERVICE

FLEKSIBEL SERVICE

Rengøring af Erhverv

Rene kontorer, kantiner og toiletter er et must for at skabe et godt miljø for medarbejdere. Vi leverer erhvervsrengøring inden for alle de forskellige områder der er. Behov og fokus  kan svinge fra virksomhed til virksomhed. Sådan skal det være og vi tilpasser en løsning gennem god dialog som virker for jeres virksomhed. God planlægning er afgørende for at vi når resultatet, fælles tilfredshed. Derfor vægter vi også en god kommunikation højt – både daglig og ved fastlagte evalueringsmøder sikre vi at vi når målet. 

Vi har som mål at holde aftaler og udvise fleksibilitet når situationen kræver det.  Vi sørger altid for at vore medarbejdere er oplært til opgaven og finder glæde ved det de udfører. Vi er beviste om at behov og budgetter er forskellige og vores erfaring er, at selv med et mindre budget kan rengøringen udføres så dine medarbejdere befinder sig godt.

1. Det første møde
Kontakt os for et indledende møde hvor vi afklarer om vi er den rigtige til opgaven. Det er vigtigt for os at vi sammen finder frem til præcis de servicebehov der er i jeres virksomhed og sammen udarbejder en plan der indfrier jeres forventninger. 
2. Det bedste tilbud

Vi udarbejder et tilbud til jer og sammen gennemgår vi grundlaget for dette. Du vil altid modtage et tilbud der afspejler det behov vi sammen er nået frem til. Vi sætter en ære i at prisen holder! Hvad er der ellers ved at få et tilbud. Herefter bliver aftale om samarbejde indgået med en tremåneders prøvetid fra begge sider.

3. Den første gang
Det første vi gør, er at finde de helt rigtige medarbejdere til opgaven. Første gang er altid den sværeste. Derfor følger vi den nye opstart nøje, indtil vi har tillid til at vi leverer det vi har aftalt. 
4. Den første ændring
Ofte ændrer virksomhedens servicebehov sig og det er en helt naturlig proces for os. Derfor er det vigtigt at vi holder den gode dialog åben, så vi hurtigt kan imødekomme dine forventninger. Derfor vil de første måneder bliver i tæt dialog med evalueringsmøder så vi når målet.

Erhvervsejendomme 

Fællesarealer

Fællesarealer, gangarealer og trapper giver ofte et førstehånds indtryk af en virksomhed. 

Vedligeholdelse

Vi tilbyder vedligeholdelse og tilrettelagt rengøring af alle fællesarealer i erhvervsejendomme. 

Gulvbehandling

Vores rengøringsplan indeholder også periodisk vedligeholdelse af gulve med polish eller anden overfadebehandling.

Kontakt os

Kontakt os for mere information om det vi kan tilbyde når det gælder servicering af erhvervsejendomme og fællesarealer. 

Vi pudser dine

GLAS & FACADER

Er du til det moderne, eller den gode gamle traditionelle vinduespudsning? Du bestemmer selv. Vi har et moderne og veludviklet SOFTWATER-SYSTEM, der vasker dine vinduer grundigt, hurtigt og effektivt til den optimale pris og kvalitet. I nogle situationer kan traditionel vinduespudsning være at fortrække hvis der er pladsmangel eller vi skal ind i en baggård hvor det er for tidskrævende at bruge vaskeanlægget. Hvad enten vi bruger vaskeanlæg eller traditionel vinduespudsning vil du erfare at kvaliteten er ens og helt i top ved begge metoder.

SOFT WATER-System
Nogle af fordelene ved at benytte et SOFTWATER-SYSTEM frem for traditionel vinduespolering:

  • Alternativ til dyr leje af lift 
  • Tidsbesparende ift. meget stigearbejde
  • Grundig og hurtig til store glasfacader
  • Generel stor tidsbesparelse ved større bygninger
Fast abonnementspris
Når vi laver en aftale om vinduespudsning af alle vinduer hver måned – så pudser vi alle vinduer –  hver måned. Den løsning vi tilbyder dig er økonomisk gennemskuelig, sammen med en stabil og fleksibel service.

Vi pudser alt fra palævinduer til 17 m. høje glasfacader!

TRADITIONEL VINDUESPUDSNING

FACADERENS

SOFTWATER-SYSTEM VASKEANLÆG

Vedligehold af GULVE

Valg af trægulve i virksomheden er en stærk og smuk løsning. Det er dog vigtigt at få trægulve behandlet før det er tydeligt at de trænger til det. Ud over at vedligeholde, retter vi selvfølgelig også op på trægulve der ikke har fået den overfaldebehandling der skal til. Vi tilsliber og forarbejder gulvet inden vi polerer olien ned i træet. Overfladen bliver derved lukket og smudsafvisende. Herefter kan en tilrettelagt vedligeholdelse gennem den daglige rengøring og periodisk oliering sikre gulvets naturlige smukke glans og samtidig sikre det dit gulv en lang levetid.

Overfladebehandling

Vi udfører de fleste former for overfladebehandling indenfor slibning, forarbejdning og oliering.

Gulvtyper

Vi tilbyder behandling af alle gulvtyper.

Produkter

Vi bruger de bedste produkter på markedet for en optimal pleje af jeres gulve.

Vedligehold

Vi vedligeholder jeres gulve gennem den daglige rengøring.

Vi hjælper jer med frokosten!

Frokostordning & Kantinedrift

Større virksomheder med frokostordning og kantinedrift står ofte overfor flere beslutninger:

  • Skal frokostordningen bygge på eget køkken?
  • Skal man vælge et cateringfirma, OG HVEM?
  • Skal personale til drift af kantinen ansættes?
  • Skal man benytte personale fra ekstern leverandør? 
  • Og hvad hvis flere virksomheder benytter samme kantine? Samt meget mere …..

Vi har erfaring og kan rådgive jer til at vælge den rigtige beslutning for jeres virksomhed. Vi samarbejder med og kan og anbefale dygtige og professionelle cateringfirmaer der leverer varieret frokost på et højt niveau og som gennem professionel kommunikation giver jer en god oplevelse hver dag.

VI ANBEFALER

“Vi laver mad, der bringer mennesker sammen og skaber velsmagende samlingspunkter i arbejdsdagen”

meyers.dk

Kvalitet & Variation

Det er svært at finde og vælge leverandør af catering. Hvem leverer kvalitet og varieret frokostordning hver dag?  MEYERS kan vi klart anbefale som den leverandør I skal bruge hvis i søger en frokostordning der ikke skuffer men bygger på en varieret sund menu lavet af de bedste råvarer.  Deres gode kommunikation og fleksibilitet gør det altid muligt hurtigt at tilpasse og justere efter behov. Kontakt os for mere info omkring frokostordninger eller løsningsmuligheder til jeres kantine.  

Kontakt os

Telefon

+45 4017 9191

Telefon tid

Man – Fre: 8:00 – 17:00
Lør – Søn: Efter aftale

Adresse

Ellemosevej 63,
8310 Tranbjerg